home photo

home photo
 

Ένα ελληνικό μάθημα για το Λονδίνο
Στη λονδρέζικη πρεμούρα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 οι Αγγλοι κοιτούν προς τη χώρα μας και... τρομάζουν μήπως επαναλάβουν λάθη του 2004.


Η Ελλάδα παραδειγματίζει, αλλά για περηφάνια, από το πρόσφατο, σχετικό άρθρο του BBC, ούτε λόγος. Οι Αγγλοι, μέσω ανταποκριτή τους στην Αθήνα, ήρθαν, είδαν και συμπέραναν πως η Νο1 οδηγία τους ενόψει των Αγώνων είναι να αποφύγουν όσα η χώρα μας έκανε.


Το γήπεδο του Ελληνικού, το ΟΑΚΑ, τα υπόλοιπα εγκαταλελειμμένα στάδια που φτιάχτηκαν ειδικά για το 2004, αλλά και το «μυστήριο» κόστος των Αγώνων που φιλοξένησε η Αθήνα είναι τα βασικά σημεία του άρθρου-ανάλυση του Τιμ Φρανκς.

«Τεκμήριο Α, η σπουδαία, ανεμοδαρμένη έκταση του Ελληνικού, χτισμένο στην τοποθεσία του παλιού αεροδρομίου της Αθήνας. Περιλαμβάνει ξεχωριστές, μόνιμες εγκαταστάσεις για σόφτμπολ, μπέιζμπολ και χόκεϊ. Σήμερα οι περισσότερες από αυτές παραμένουν αχρησιμοποίητες. Με αλυσίδες, μούχλα στους τοίχους, αγριόχορτα να φυτρώνουν ανάμεσα σε τσιμέντο», γράφει μεταξύ άλλων το άρθρο.

Ο Τιμ Φρανκς αντιπαραθέτει τη λονδρέζικη επιλογή για εγκατάσταση προσωρινών γηπέδων μπάσκετ και χάντμπολ στη χώρα του, τα οποία και θα μείνουν μόνο για το διάστημα των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012.

Ερωτηματικό για τους Αγγλους αποτελεί το τι μέλλει γενέσθαι με το δικό τους Ολυμπιακό στάδιο και αν αυτό θα δοθεί σε κάποια ομάδα της PremierLeague. Η Τότεναμ το διεκδικεί, αλλά θέλει να αφαιρέσει τα κουλουάρ του στίβου ενώ η Γουέστ Χαμ δηλώνει ότι θα τα διατηρήσει.

Σε αυτό το σημείο γίνεται αναφορά στο ΟΑΚΑ, το οποίο σύμφωνα με ανώνυμη πηγή έχει έξοδα περίπου 35 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, αλλά μετά βίας εξασφαλίζονται τα μισά από αυτά από τα έσοδά του. Η πηγή που επικαλείται ο ρεπόρτερ δήλωσε πως μόλις 9-10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως προκύπτουν από το ενοίκιο του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ ενώ υπάρχει και μια προμήθεια της τάξης του 15% από τα εισιτήρια. Άλλη πηγή εσόδων είναι τα κατά διαστήματα γεγονότα που φιλοξενούνται εκεί, όπως συναυλίες ή συνέδρια.

Και ο ρεπόρτερ του BBC ολοκληρώνει την αναφορά του με την αναβάθμιση που έγινε στο οδικό δίκτυο, αλλά και στα ελληνικά ΜΜΜ: «Τη μέρα που βρέθηκα εκεί (σ.σ. Αθήνα), παρακολούθησα πέντε τραμ να περνούν κατά μήκος της παραλιακής οδού, η οποία δημιουργήθηκε για το 2004. Δεν είχαν ούτε ένα επιβάτη μέσα...».

Από www.sentragoal.gr

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top