home photo

home photo
 



H Άννα Ιωάννου μιλάει για την επιτυχημένη της χρονιά και για τους στόχους της στο "Κουπί"
Με την κατάληψη της 8ης θέσης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα U23 στο Άμστερνταμ, μια απο τις σημαντικότερες διακρίσεις για την Κυπριακή Κωπηλασία, η Άννα Ιωάννου συνέβαλλε στην σταθερά ανοδική πορεία της Κυπριακής Κωπηλασίας. Η Άννα η οποία προπονείται στην Θεσσαλονίκη και αγωνίζεται με τα κουπία του Ν.Ο.Θ. μας μίλησε για την μεγάλη φετινή επιτυχία της αλλά και τα σχέδια της, χωρίς να αποκλείει να την δούμε στην Προολυμπιακή Ρεγγάτα της Λουκέρνης. 

Το Κουπί: Άννα, η φετινή χρονιά αν μη τι αλλό μόνο επιτυχημένη μπορεί να χαρακτηριστεί. Κάνε μας έναν απολογισμό της.
Άννα Ιωάννου: Ξεκινώντας αυτή τη χρονιά οι πρωταρχικοί μου στόχοι ήταν η ένταξη μου στην εθνική ομάδα της Κύπρου, καθώς και ένα καλό αποτέλεσμα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και πιο συγκεκριμένα στη κατηγορία Ελαφρών Βαρών Γυναικών. Στη πορεία, με τη παρακίνηση των προπονητών μου η ιδέα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Νέων στο Άμστερνταμ, έγινε και η αφορμή για τη συμμετοχή μου. Κάνοντας μια ανασκόπηση της φετινής χρονιάς θα έλεγα πως όλες μου οι προσδοκίες, επιτευχθήκαν με το καλύτερο δυνατό τρόπο, αφού μία 8η θέση στο Παγκόσμιο και ένα χρυσό και ασημένιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με τα χρώματα του Ν.Ο.Θ, αξίωσαν όλες τις προσπάθειες μου.

Κ: Πώς βρέθηκες στης Θεσσαλονίκη;
Α.Ι.:Το 2006 σε ηλικία 14 χρονών πήρα μεταγραφή στην ομάδα του Ναυτικού Ομίλου Θεσσαλονίκης, κάνοντας σε τακτά διαστήματα προπόνηση εκεί, αφού το περισσότερο καιρό βρισκόμουνα στη Κύπρο. Σήμερα βρίσκομαι μόνιμα στη Θεσσαλονίκη όπου και προπονούμαι. Η Ελληνική Κωπηλασία τα τελευταία χρόνια έχει δώσει το παρών της δυναμικά σε κάθε εμφάνιση της στο εξωτερικό. Το επίπεδο της βρίσκεται πολύ ψηλά και αυτό άλλωστε φαίνεται στις αμέτρητες επιτυχίες της.

Κ. Η συμμετοχή σου στο Άμστερνταμ  μας δίνει ελπίδες. Αλήθεια τι εμπειρίες αποκόμισες απο αυτούς τους Αγώνες;
Α.Ι. Με τη συμμετοχή μου στο Άμστερνταμ ήξερα πως τα πράγματα θα ήταν πολύ δύσκολα και ειδικά στο σκιφ. Αλλά για μένα θα ήταν μια αρχή και γι’ αυτό προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να ευχαριστηθώ τις κούρσες μου..άλλωστε αυτό δεν μετράει στο τέλος; Ήταν στα αλήθεια μια ανεπανάληπτη εμπειρία και νιώθω περήφανη που είχα την ευκαιρία να βρίσκομαι εκεί και να εκπροσωπώ τη χώρα μου.

Κ.:Η δικιά σου εμφάνιση στο Άμστερνταμ και του Βαλεντίνο στο Bled δείχνουν μια ανοδική πορεία για τα Κυπριακά κουπιά, ποιό είναι το μέλλον της Κυπριακής Κωπηλασίας;
Α.Ι.: Η εμφάνιση των κυπριακών κουπιών τη τελευταία χρονιά στο εξωτερικό ήταν ανοδική και αρκετά υποσχόμενη για πολλές περισσότερες διακρίσεις στο μέλλον! Η παρουσία του κ. Σπύρου Ασπρογέρακα ως Τεχνικός Σύμβουλος ήταν καθοριστική. Με τις γνώσεις και την εμπειρία που διαθέτει, συνέλαβε σημαντικά στη ανοδική πορεία του αθλήματος στη Κύπρο και ειλικρινά πιστεύω πως με τη βοήθεια του το μέλλον της Κυπριακής κωπηλασίας είναι λαμπρό.


Κ.: Μια επιτυχημένη χρονία έκλεισε. Πώς ξεκινάει η επόμενη;
Α.Ι.: Η νέα χρονιά ξεκινάει δυναμικά, με ακόμη μεγαλύτερες προσδοκίες για καλύτερες διακρίσεις. Πολλά τα σχέδια για τη φετινή σεζόν, το μόνο σίγουρο όμως είναι η συμμετοχή μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων στη Λιθουανία, καθώς και στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Στη πορεία πολλά μπορεί να ανατραπούν, με πιθανή εμφάνιση μου και σε διπλό Ελαφρών Βαρών Γυναικών.

Κ. Άννα σε ευχαριστούμε για τον χρόνο σου και σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην πορεία σου. Έχεις να δηλώσεις κάτι επιπλέον;
Α.Ι. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με στήριξαν σ’ αυτή μου τη προσπάθεια, στον Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης και στους προπονητές μου, στην οικογένεια μου. Στον αδερφό μου Αριστοτέλη Ιωάννου που ήταν πάντα εκεί για εμένα. Και τέλος ένα θερμό ευχαριστώ στο κ. Σπύρο Ασπρογέρακα.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top