home photo

home photo
 

Η κορυφαία αθλήτρια της χρονιάς, Κατερίνα Νικολαΐδου, μίλησε αποκλειστικά στο woop.gr για το -υπέροχο για την ίδια- 2013!


Ήταν η χρονιά που είδε τους κόπους της να ανταμείβονται και με το παραπάνω.
Πέτυχε σπουδαία πράγματα, έχοντας ελάχιστα εφόδια στην διάθεσή της, αλλά με περίσσευμα καρδιάς και πίστης ότι στο τέλος θα τα κατάφερει.
Η Κατερίνα Νικολαΐδου ήταν δικαιωματικά η Νο1 αθλήτρια της χρονιάς στην χώρα μας, καθώς πέτυχε πολύ σημαντικές διακρίσεις, που φανερώνουν πως με προσπάθεια, αφοσίωση και προσήλωση στον στόχο, μπορεί ο καθένας να δει τα όνειρά του να πραγματοποιούνται.
Η 21χρονη πρωταθλήτρια της Κωπηλασίας, μίλησε στο woop.gr, κάνοντας μια αποτίμηση του -εκπληκτικού για την ίδια- 2013, όπου κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο σκιφ ελαφρών βαρών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κωπηλασίας Νέων στο Λιντς της Αυστρίας, ενώ ήταν δεύτερη (ασημένιο μετάλλιο) στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, που έγινε στη Νότια Κορέα.
Μας ανέλυσε τα συναισθήματά της, μας αποκάλυψε τι κάνει μια πρωταθλήτρια στην καθημερινότητά της, αναφέρθηκε στο θέμα που προέκυψε με την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς της και είπε τα δικά της "ευχαριστώ" στους ανθρώπους που βρίσκονται δίπλα της.
Ακολουθεί η συνέντευξη της Κατερίνας Νικολαΐδου στο woop.gr:
Πως ήταν το συναίσθημα να ψηφίζεσαι η καλύτερη αθλήτρια της χρονιάς στην Ελλάδα μόλις στα 21 σου χρόνια;
"Είμαι σίγουρα πολύ χαρούμενη. Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα παρά τις επιτυχίες μου, αλλά πιστεύω ότι το άξιζα αυτό το βραβείο. Ασυναίσθητα ανέβηκα πάνω να παραλάβω το βραβείο στην εκδήλωση του ΠΣΑΤ μόλις άκουσα το όνομά μου και κατάλαβα πραγματικά τι έγινε μόλις κατέβηκα και εκεί ένιωσα τα πιο έντονα συναισθήματα".
Η καλύτερη και χειρότερη στιγμή μέσα στην χρονιά αυτή. Αυτές που θυμάσαι πιο έντονα και αποτυπώθηκαν μέσα σου.
"Η χειρότερη στιγμή μου ήταν πριν το Παγκόσμιο των Νέων, όταν είχα έναν σοβαρό τραυματισμό στην πλάτη. Φοβήθηκα μήπως δεν καταφέρω να πάω στο Παγκόσμιο και έκανα εναλλακτική προπόνηση, πιο χαλαρή, ώστε να ανταπεξέλθω. Οι καλύτερες στιγμές μου ήταν αναμφίβολα το κάθε βάθρο απονομών σε όλες τις διοργανώσεις που πήγα".
Άλλαξες κατηγορία και έπρεπε να κάνεις μια πολύ μεγάλη προσπάθεια να χάσεις αρκετά κιλά. Πόσο δύσκολο ήταν αυτό, την ώρα που έπρεπε να προπονείσαι σκληρά σε καθημερινή βάση;
"Ήταν πολύ σκληρό, γιατί δεν έπρεπε να χάσω 1-2 κιλά, αλλά συνολικά 15 κιλά, οπότε έπρεπε να μπορέσω να συγχρονίσω προπόνηση, διατροφή και ψυχολογία μαζί. Είναι πολύ δύσκολο να υπάρχουν γιορτές και εγώ να μην τρώω τίποτα, να μην μπορώ να χαρώ τίποτα, αλλά όμως άξιζε τον κόπο και δεν μετανιώνω καθόλου".
Πολλά γράφτηκαν σχετικά με την οικονομική σου κατάσταση και το "πεινάει η οικογένειά σου", που σε έκανε να εκδώσεις και μια ανακοίνωση. Θεωρείς ότι υπήρξε λαϊκισμός και πήγαν κάποιοι να εκμεταλλευτούν το όνομά σου για δικούς τους λόγους;
"Ίσως, δεν μπορώ να μιλήσω βέβαια με σιγουριά. Είμαστε πράγματι πολύτεκνη οικογένεια και οι γονείς μου είναι άνεργοι και οι δυο. Τα έκαναν πάντως πολύ μελοδραματικά τα πράγματα. Ήθελαν να πουλήσουν κάποιοι στο όνομά μου, να βγάλουν κάποιο κέρδος και δεν κρύβω ότι αυτό με στεναχώρησε και γι' αυτό έβγαλα την ανακοίνωση. Δεν το ήθελα βέβαια, αλλά έπρεπε να το κάνω".
Πως είναι μια τυπική σου μέρα της εβδομάδας, για να μαθαίνει και ο κόσμος τι κάνει μια πρωταθλήτρια για να είναι αυτή που είναι.
"Στις 07:00 σηκώνομαι. Θα φάω πρωινό και μετά στις 08:00 πηγαίνω για προπόνηση, θα τελειώσω κατά τις 11:30 με 12 παρά. Θα πάω να φάω μεσημεριανό, θα ξεκουραστώ και μετά στις 16:00 ξανά προπόνηση μέχρι τις 20:00 (γέλια). Και μετά πάλι ξεκούραση... Δεν έχω και κουράγιο να κάνω τίποτα άλλο μετά".
Δε μου λες, πως και το αποφάσισες να ασχοληθείς με την Κωπηλασία, ένα άθλημα που γενικά θεωρείται αντι-δημοφιλές και δεν είναι προσοδοφόρο;
"Η αλήθεια είναι ότι φαίνεται προς τα έξω ως ένα σκληρό άθλημα, ειδικά για γυναίκες, αλλά δεν δεν ισχύει αυτό. Έκανε και ο πατέρας μου Κωπηλασία, ήταν πλήρωμα με τον προπονητή μου στο Ν.Ο Κατερίνης. Εγώ έκανα κολύμβηση και ασχολήθηκα λόγω του πατέρα μου με το άθλημα αυτό".
Ποιοι άνθρωποι σε βοήθησαν για να φτάσεις εδώ που έφτασες και ειδικά το 2013; Που θα ήθελες να πεις το δικό σου "ευχαριστώ";
"Με βοήθησε πολύ η οικογένειά μου, θέλω να πω ένα ευχαριστώ στην Ομοσπονδία μου που με βοήθησε πολύ, στον Όμιλό μου στην Κατερίνη και στον φίλο μου, που είναι πάντα δίπλα μου".
Οι επιτυχίες μέσα στην χρονιά αυτή άλλαξαν κάτι στη ζωή σου; Είτε στο πως σε αντιμετωπίζει ο περίγυρος σου ή αν άνοιξαν κάποιες πόρτες;
"Η αλήθεια είναι ότι έγινα πιο γνωστή. Δεν το έκανα βέβαια για την δόξα, δεν το κυνηγάω αυτό. Με γνωρίζουν πολλοί στην Κατερίνη πλέον, με γνωρίζουν όλοι σχεδόν. Ήξεραν αρκετοί από πριν ότι έκανα Κωπηλασία, αλλά πλέον είναι διαφορετικά. Με βράβευσε το δημοτικό και το Λύκειό μου και ήταν δάσκαλοι και καθηγητές μου και με χαροποίησε πολύ αυτό".
Τα σχέδιά σου για το 2014;
"Πάνω απ' όλα να έχω την υγεία μου και να είμαι γερή, ώστε να μπορέσω να συνεχίσω δυνατά. Να συμμετάσχω σε παγκόσμια πρωταθλήματα, ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο Κύπελλο και να έχω ανάλογα αποτελέσματα με το 2013".
Τέλος, μια ευχή που θα ήθελες να κάνεις...
"Εύχομαι σε όλους υγεία, δύναμη και υπομονή. Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους, πάντα να έχουμε ένα χαμόγελο για να μας δίνει κουράγιο για να συνεχίσουμε".
Επιμέλεια: Νίκος Συριώδης


Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top