home photo

home photo
 





Με λένε Θεοδόση και είμαι από την Θεσσαλονίκη. Είμαι απόφοιτος του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Μου αρέσει να κωπηλατώ και το έκανα άθλημα. Έφτασα ψηλά, με δυο παγκόσμιες θέσεις στο ενεργητικό μου(2008,2010), αγωνίστηκα πλάι σε ‘’αθάνατους’’ αθλητές αλλά κατάλαβα ότι αυτό που θέλω δεν είναι το χρυσό μετάλλιο αλλά να κατακτήσω τον κόσμο με τη βάρκα μου, κι έτσι άλλαξα ρότα. Βρίσκομαι σε ένα δωμάτιο χωρίς παράθυρο στο Κουήνς (Queens) της Νέας Υόρκης και δουλεύω περιστασιακά ως σερβιτόρος σε εστιατόρια στο Μανχάταν. Το βράδυ γυρνάω πάλι πίσω στο δωμάτιο- μπουντρούμι. Ζωή- μαρτύριο θα λέγανε πολλοί μα όταν βγαίνω από το μετρό στο Μανχάταν αντικρίζοντας την γκλάμουρ όψη του αισθάνομαι ότι έχω και εγώ δικαίωμα στο όνειρο. Όταν η οικονομική κρίση χτύπησε τον πατέρα μου στην Ελλάδα εκείνος μου ψιθύρισε: << τα δύσκολα είναι για τους μάγκες>>. Αν και πολλές από τις πράξεις μου τις χαρακτηρίζει η υπερβολή, δε θα άλλαζα τον εαυτό μου. Έτσι κάθε μέρα που ξυπνάω αναζητώ την εσωτερική μου ολοκλήρωση έχοντας ως μότο την φράση: <>.
My name is Theodosis and I’m from Thessaloniki. I graduated from the Departmend of Education of the AUTH. I like to row and it became my sport. I came up with two global distinctions (2008, 2010), I contested beside “immortal” athletes and I figured out that what I want is not the gold medal but conquer the whole world with my boat, so I changed my course. I’m at a room without a window in Queens of New York and I occassionaly work as a waiter in restaurants in Manhattan. At nights I return to the dungeon room. A torturing life many would say but every time I exit the subway in Manhattan facing it’s glamorous side I feel I have the privilege of dreaming too. When economical crisis hit Greece, my father whispered at me: “difficult situations are for magkes(magkes is a Greek word for dudes)”. Even though many of my acts are excessive, I wouldn’t change myself. So, every day I wake up I search for my internal integration having as quote I live by the phrase: “only the brave”.

http://blueheroes.wordpress.com/2014/06/02/only-the-brave/

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top