home photo

home photo
 

Στο δύσκολο έργο που είχαν στους δυο τελικούς του Παγκοσμίου πρωταθλήματος στάθηκαν οι Έλληνας αθλητές αμέσως μετά την κατάκτηση του χρυσού και του ασημένιου μεταλλίου στο τετραπλό σκιφ των ανδρών και στο σκιφ των γυναικών αντίστοιχα. 
"Η κούρσα του τελικού ήταν πολύ σκληρή! Προσπαθήσαμε από την αρχή να είμαστε όσο μπορούμε πιο κοντά στους αντιπάλους μας και αν ήταν δυνατόν και μπροστά τους! Τα καταφέραμε αρκετά! Ειμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα και πιο πολύ για την κουρσα γιατι ανταμείφθηκαν οι κόποι μας"είπε ο Γιώργος Κόνσολας
«Ήταν δύσκολος αγώνας γιατί είχαμε κόντρα άνεμο. Αλλά πραγματικά το απολαύσαμε στα τελευταία λεπτά της κούρσας» τόνισε ο Παναγιώτης Μαγδανής ενώ ο Σπύρος Γιάνναρος που πανηγύρισε πιο θερμά απο όλους την πρώτη θέση εξήρε την πολύ καλή διοργάνωση «Η όλη οργάνωση του Παγκοσμίου ήταν πολύ καλή, θα έλεγα τέλεια». 
Σίγουρος για το χρυσό μετάλλιο ήταν ο Γιώργος Κόνσολας "Δεν φοβήθηκα καθόλου την κούρσα. Το ήθελα πολύ το χρυσό, το πίστευα και το κυνηγούσα. Σχεδόν έτσι φανταζόμουν την κούρσα. Στόχος μας ήταν να σπάσουμε και το ρεκορ αλλά ο καιρός δεν βοήθησε , την επόμενη φορά ίσως"
Η Κατερίνα Νικολαΐδου που πήρε την 2η θέση και το ασημένιο στο σκιφ ελ βαρών των γυναικών είπε απο την πλευρά της  «Η κούρσα ήταν πολύ δύσκολη αλλά ήμουν έτοιμη για κάτι τέτοιο οπότε έδωσα από την αρχή τον καλυτερο εαυτό μου και μου βγήκε!"
Ασφαλώς δε θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στα τέσσερα μετάλλια που κατέκτησε φέτος :"Ήταν απλα μια απίστευτη χρόνια !! Το καθε μετάλλιο για εμένα έχει διαφορετική αξία".

 
Top